Villkor
För att få handla i butiken måste du ha fyllt 18 år.
Orderbekräftelse
När du har godkänt din beställning skickar vi en orderbekräftelse via e-post. Om någon vara skulle vara slutsåld tar vi kontakt med Er (via mail) innan övriga varor på ordern skickas. Vi kommer då att återbetala dig pengarna för den slutsålda varan.
Priser
Priserna som är angivna anges i SEK inklusive (25 %) moms
Leverans
Dina varor levereras via Postnord. Paketet levereras till ditt närmaste uthämtningsställe och avisering sker via sms eller postavi. Frakten kostar 59 kr.
Normalt sker leverans inom 4-7 vardagar efter att beställningen inkommit, detta gäller varor som finns i lager. I sällsynta fall kan leveransen bli försenad ett par dagar beroende på posthanteringen.
Obs! Under tiden 1/6 - 30/8 kan leveranstiden ibland vara upp till 10 dagar. Ni kan alltid kontakta oss via mail eller telefon för att få veta aktuell leveranstid.
Fri frakt vid beställning över 500 kr!
Betalning
Betalning sker med det betalsätt du föredrar. Du kan välja att betala med kort, faktura eller direktbetalning hos din bank.
Betalning med faktura sker via Billmate. Övriga betalalternativ sker via Payson. Du kan känna dig trygg med att dina uppgifter hanteras på ett ansvarsfullt sätt och betalningen sker enkelt och säkert.
Ångerrätt & öppet köp
För dina inköp gäller en ångerrätt på 14 dagar. Under denna period har du en ångerrätt som innebär att du har möjlighet att skicka tillbaka varorna utan några förpliktelser från din sida, bortsett från transportkostnaderna. Du skall i så fall skicka tillbaka varorna oskadade och oanvända. Maila oss på info@milori.se för att få information om hur du enklast skickar tillbaka varorna. Antingen skickar du tillbaka varorna på egen hand eller så får du retursedel från oss. Kostnaden för returfrakt är 59 kr, vilket betalas av kunden. Om returen beror på felaktig vara eller dylikt står vi självklart för returfrakten.
Ej utlösta varor
För paket som inte blivit utlösta förbehåller vi oss rätten att debitera en avgift på 200:- för de kostnader som expedieringen orsakat oss.
Reklamation
Om du upptäcker en skada på paketet innan du öppnar det ska du anmäla detta till utlämningsstället där du hämtade din försändelse. Om du redan öppnat försändelsen när du upptäcker skadan skall du kontakta oss senast 5 dagar efter att du mottagit varan: info@milori.se
Milori reserverar sig för prisändringar, slutförsäljning, och eventuella faktafel.
FÖRETAGSINFORMATION
Milori (Enskild firma)
Adress: Krukmakargatan 5
118 51 Stockholm
Bankgiro: 5023-2677
Vi erhåller F-skattsedel.
Vid frågor, kontakta oss gärna på tel: 073-714 24 87 eller via mail: info@milori.se