Villkor

För att få handla i butiken måste du ha fyllt 18 år.

Orderbekräftelse

När du har godkänt din beställning skickar vi en orderbekräftelse via e-post. Om någon vara skulle vara slutsåld tar vi kontakt med Er (via mail) innan övriga varor på ordern skickas. Vi kommer då att återbetala dig pengarna för den slutsålda varan.

Priser 

Priserna som är angivna anges i SEK inklusive (25 %) moms

Leverans

Dina varor levereras som brev eller paket beroende på vikt och storlek av Posten. Större paket sänds via DHL. Ditt paket levereras till ditt närmaste uthämtningsställe och avisering sker via sms eller postavi.

Normalt sker leverans inom 2-5 vardagar efter att beställningen inkommit, detta gäller varor som finns i lager. I vissa fall kan leveransen bli försenad ett par dagar beroende på posthanteringen.

Du har även möjlighet att hämta dina varor på uthämtningsställe på Vegagatan 7 i Stockholm och du behöver då ej betala fraktavgift (49 kr). Kontakta oss via mail / telefon för att boka tid.

Fri frakt vid beställning över 500 kr!

Betalning

Betalning sker med det betalsätt du föredrar. Du kan välja att betala med kort, faktura, direktbetalning hos din bank eller via MyWallet.

Betalning med faktura sker via Billmate. Övriga betalalternativ sker via Payson. Du kan känna dig trygg med att dina uppgifter hanteras på ett ansvarsfullt sätt och betalningen sker enkelt och säkert.

Du har även möjlighet att betala via Swish: Du mailar då in din order till oss på info@milori.se. Du kommer då få veta leveranstid och vilken summa du betalar in på vårt Swish-konto. Med detta betalningssätt vill vi att du betalar innan vi skickar din order.

Swish-nummer: 123 040 1521

Ångerrätt & öppet köp

För dina inköp gäller en ångerrätt på 14 dagar. Under denna period har du en ångerrätt som innebär att du har möjlighet att skicka tillbaka varorna utan några förpliktelser från din sida, bortsett från transportkostnaderna. Du skall i så fall skicka tillbaka varorna oskadade och oanvända.

Ej utlösta varor

För paket som inte blivit utlösta förbehåller vi oss rätten att debitera en avgift på 200:- för de kostnader som expedieringen orsakat oss.

Reklamation

Om du upptäcker en skada på paketet innan du öppnar det ska du anmäla detta till utlämningsstället där du hämtade din försändelse. Om du redan öppnat försändelsen när du upptäcker skadan skall du kontakta oss senast 5 dagar efter att du mottagit varan: info@milori.se

Milori reserverar sig för prisändringar, slutförsäljning, och eventuella faktafel.

FÖRETAGSINFORMATION

Milori (Enskild firma)

Adress: Vegagatan 7

11329 Stockholm

Bankgiro: 5023-2677

Vi erhåller F-skattsedel.

Vid frågor, kontakta oss gärna på tel: 073-714 24 87 eller via mail: info@milori.se


Inga produkter

To be determined Leverans
0,00 kr Moms
0,00 kr Totalt

Pris inkl moms

Betalning